Hej bloggen :)

Jens klagar på att jag typ aldrig bloggar så får väl börja göra de lite oftare :D idag har jag typ köpt en parfym ( avril lavinge ) och en bh :) sen har jag sålt lite saker på loppis,  Jag saknar Dig fanny :( men vi ses på måndag:D:D juste köpt e gamal nokia mobil haha och på MÅNDAG kommer min Nya mobil Yippie:D:D får en helt ny:D ska fan va försiktig med den hehe.. 



Jag älskar min EmmaLinneaFannyKarlsson :D


det har gått 4 dagar nu:)) ( sen den 9/9 - 09 )


Jag älskar dej JensNorell :) Pusshejj / N

Kommentarer
Postat av: JensNorell

De e bra de :) jag vet visst e jag snäll, jag ska fan göra så att du bloggar mera xD

2009-09-12 @ 21:29:03
URL: http://jensibooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0