/ N

Heejjjj igen, hah blir ett litet kort inlägg innan ja stänger datan:))  mina planer för ikväll är att.. se klart på inlåst platta håret ta bort allt smink och sooooovaaaaa :D Typ fett trött :P Imorgon så är de sista dagen för nellie i skolan hon ska byta kommer såklart sakna henne och har försökt få henne att va kvar  min kompis hjälpte också till hehe.. vill säga : hon kasta böcker på henne ja kasta hennes armband bakom skåpen och jaa tro mig de gick imnte att övertala henne men får hoppas att hon får de bra:)hon kommer ju träfffa fanny varje dag :)) och alla sina gamla kompisar. hoppas vi fortfarande kommer hålla kontakten vi är ju bästavänner typ som tvillingar har allt samma:) men imorgon efter skolan ska ja o nellie va, Hon ska me mig hem sen ska hon följa  med mig på dansen och sen ska vi på bio :D kommer bli ruuliigt :D ´Sofia fyller år idag GRATTIS SOFIA! :D om 4 dagar är det 2 månader med jens:) längsta förhållandet ever:P :D Men ja kan ju skriva mer imorgon efter bion :)) Oj blev inte så kort men ändå:P  Godnatt allihopa sov så himla gott och läs våran blogg ofta! :)) Pussss<3<3<33<3Jag och nellie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0