/N

Hejj, verkar som att de är bara ja som bloggar -.- hah.. men de ska jag ändra på! Jag åkte ju till min lille älskling förut:))  ( fanny ) Hon och edwin kom och mötte mig vid bussen sen gick vi hem, Och försökte få edwin att somna. Det gick inte.. men de va bra eftersom att fanny och sahra ska va barnvakter hela natten så kommer dom nog få sova lungt utan att han vaknar ( hoppas jag ) Men iaf så skickade vi in jultidningarna de sista förlaget så nu har vi de gjort!:D  Jag sprang för att hinna med bussen missade den nästan jag såg lyserna och så sprang jag igen. men när ja ringde för att mamma skulle komma och hämta mig vid bussstationen frågade hon om jag inte skulle tatt 19 55 bussen men de gick ju inte att ändra på såklart.. men aja har ju fått låna fannys popkorn maskin :) så poppade lite popkorn :D:D:D:D de va gott sen spelade ja bingolotto de va rättså kul men vann tyvärr inget -.- bättre lycka nästa gång får man vääl säga?  Hoppas såklart att de är många som läser våran blogg. dom som läser kommentera gärna! :D Men allihopa dags att stänga av datan för att orka upp imorgon.. :) JUSTE glömde att ni kanska ska skriva ett litet grattis imorgon efter som att då är de 2 månader med jens:D Jaja godnatt..


                                            Puss och kram NELLIE

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Tack så mycket :)

Det var min syster som fixade min blogg!

2009-11-09 @ 06:44:34
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0