/N

Hejsaan:))  sov över hos sofia ist:) Ska berätta lite om festen: Jag kom dit innan alla andra med blött hår inge smink men sen fixade sofias syster mitt hår skit fint:) fortfarande volymen kvar hah.. :) sen kom emma och elin så åt vi de va gott sen vare ingen som orkade se på film. Men sen började vi se house bunny men sen började sofia och elin bråka :/  Jag vet vad de handlade om men tänker inte skriva de vi gick ut utanför sofias hus och pratade hah allt löste sig och alla 4 grät. sen så fortsatte vi se på film och de kom mer problem, Plötsligt skulle vi gå till södervärn lr säve vi gick lite olika sen träffade vi anonym anonym och anonym vi säve lr södervärn i mitten tror jag.. men aja sen påvägen hem så bråkade elin och sofia igen och sofia sprang iväg och emma efter.. och jag efter elin sen så åkte dom hem och jag och sofia såg klart house bunny och sen såg vi ngn aas äcklig skräck film och sen för att kunna sova såg vi  american pie beta house ( stavning !?) ja och sen sov vi.. :) och jag skulle ju till fanny kl 12:30 bussen men fick inte av mamma så vi bråkade lite sen så städade jag lite och sen så gick ja med hundarna sen föreslog jag att ta 15 30 bussen och de fick jag :) så fanny ja kommer till dig snart!! :D:D:D:D:D  Men nu ska jag snart äta, är  HUNGRIG!! :D Men ha de bra sålänge, bloggar mer ikväll ! :D



                                                       PUSSAR NELLIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0