/N

Hejsan:) i fredags va ja i skolan drygt men ganska roligt, va sista dagen för Nellie i gute:P vi hade musik och elevensval o där har ja o Nellie yoga:) Sen gick vi hem till mig och gick ut i skogen med tuwa:) sen hitta vi en sak tännker inte nämna hah, men sen gick vi tíll min dans, de va jobbigt som faan! men iaf så hade vi jätte bråttom till bion ( this is it ) den va bra men de va mer som ett tv program om MJ men ångrar iaf inte att jag såg den:) sen gick vi hem till mig o väntade på att Nellies mamma skulle komma och hämta Nellie men sen så bstämmde vi att Nellie skulle sova hos mig, och de va ju kul :)) vi "bus" ringde blandannat fanny hahhah de va skiit kul :) vi sa olika men mest gånger sjöng vi : hur gamal äru sexy oj hoh ingen fara osv. finns att lyssna på i ipoden längre ner:) Men vi gick o la oss ganska tidigt typ 1 halv 2 o vakna typ vid 10 men gick up halvv 12 typ, och gick ut med tuwa sen åt vi frukost och jag har sorterat lite tvätt och fixat iordning mitt rum lite innan Nellie gick till bussen. Så nu är hon typ vid bussstationen tror jag. Ja ikväll ska jag till sofia, hon har födelsedags fest:) tror de blir roligt faktiskt!:) men jag ska nog hem vid 11 halv tolv kanske för de är typ då de slutar:) just nu ligger ja och lyssnar på

a drop in the ocean fast den tappa typ kopplingen till internet så lyssnar inte på ngt just nu, men nu ska jag typ fixa lite saker tror jag, och de blir att jag åker till sofia halv 6 istället för mamma ska på bio med lasse:) Men jag skriver ikväll efter festen. Hoppas det blir roligt! ha de bra!<3


                                              MUTCH LOVE NELLIE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0