sthlm med F

Heejsan :D jag ligger i sängen och ser på heartbreak hotel är jätte trött har varit i sthlm hela helgen. I torsdags efter skolan tog jag bussen direkt ner till hamnen där jag skulle möta pauline men jag såg henne inte men jag gick upp och där låg hon och såv så sött ;) vi gick ombord och så skulle vi äta mat men de fanns typ bara spagetti carbonara men de tog jag va hungrig men åt inte  ens hälften. Träffade Nellies mamma på båten =D
aja vi hade skoj på båten och sen så skulle vi åka buss (drygt) men vi lyssna på musik <3
när vi kom fram till terminalen så väntade pappa där och så åkte vi hem till solna :)  då va klockan typ 9 på kvällen. Vi fick sova på soffan sen såg vi på ''girls just want to have fun'' den va jätte bra sen somna vi.
på fredagen gick jag och pauline till solna centrum och jag hitta ett par skor jag skulle köpa men då funka inte mitt kort och då så skulle vi gå och ta ut för att betala men de funka inte heller såklart :/ men jag fick låna av pauline :D räddaren i nöden<3 jag köpte skorna och pauline köpte ett par byxor sen gick vi hem.<3  vi försökte få igång willes xbox men han hade gömt frärrkontrollen så vi gjorde frisyrer på varann och sen kom Wille hem med sina kompisar Axel och Hagge pappa och dina skulle åka till Alex och kolla på hans nya lägenhet så vi va själva och de va väk skoj men dom låste ut oss på balkongen för vi tog axels bankomatkort :P de va svin kallt :S
sen gick vi till en pizzeria och åt å så fick vi en klubba :) hehe. på lördan åkte vi till Ikea pappa o dina skulle köpa ngn lampa och de e kul att titta lite. :) jag och pauline ville åka till gallerian så vi tog tunnelbanan till sergelstorg och gick i affärer jag köpte en tröja och pauline köpte ett par byxor och en tröja o lite. vi blev jätte trötta så vi köpte en glass mums ,vi gick i några timmar sen åkte vi tbx. åt mat och såg på the proposal den va bra wille och pauline brottades lite :) har bild på de hehe<3 sen sov vi men när vi skulle sova va de ngt som panga en bit bort och de va läskig får se om de kommer stå ngt i tidningen om de. på söndan (idag)  väckte pappa oss tidigt och vi gjorde oss i ordning och åkte ner till terminalen vi trodde båten gick vid kvart i 11 men den gick klockan 12 så vi fick åka hem igen och åka tillbaka till bussen jobbigt!! men sen åkte vi med bussen och jag va så himmla trött somnade några ggr :) filmen på båten va rätt så bra men först satt vi bakom en tjurkärring som blev arg bara för att pauline hade sin fot mot hennes ruggstöd :S cp men vi bytte plats och hade skoj :D. paulines mamma hämtade oss och jag följde me hem och vid halv sju hämta mamma mig och nu e heartbreak hotel slut så nu ska jag sätta på vänner och sova gött natti natti <33
hehe de där kan misstolkas ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0